Garancia, reklamáció

  • Foltos a póló amit kaptam. A fehér festék nem tapad meg a színes pólókon, ezért ahol a minta alá fehér festék alányomás szükséges, ott előfordulhatnak foltok. Ez azért van, mert ezeket a pólókat elő kell kezelni egy speciális folyadékkal, hogy megtapadjon rajtuk a festék, de ezek a foltok mosás után eltűnnek.
  • Az ellenőrzés ellenére előfordulhat, hogy a mérettáblázatban megadott méretektől néhány cm-rel eltérő termék kerül kiszállításra. A reklamáció ezen formájával sajnos nem tudunk érdemben foglalkozni, mivel a gyártó sem tudja mindig garantálni a pólók cm-re pontos egyezését.
  • Minden termékünk esetén táblázatban megtalálhatóak a gyártó által megadott termék méretek. Terméket csak abban az esetben cserélünk, amennyiben a gyártó által megadott méretek eltérnek a valóságtól. A rosszul megválasztott méret miatt kicseréljük a pólót ha szeretnéd, viszont a futár díját Neked kell kifizetni. Ez 1390Ft, ha pedig utánvéttel fizeted akkor plusz 990Ft, vagyis 2380Ft.
  • Adler/Malfini pólókat használunk, ezért azt kérjük Tőled, hogy mielőtt rendelsz, egy már meglévő pólód méreteit mérd le és annak méreteivel közel azonos méretet rendeld meg. A pamut pólók első mosás közben kicsit összemehetnek, ezért javasoljuk, hogy a nagyobbik méretet válaszd!
  •  a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól 29. § (1) bekezdésének c/ pontja amely kifejezetten az egyedi gyártású termékekre vonatkozik: „A fogyasztó nem gyakorolhatja a 20. § szerinti jogát (elállás jogát) olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak.”
  • A webáruházban szereplő minták nagyságát és 100% színhűségét nem garantáljuk! A leírásban szereplő képek csak illusztrációk!
  • Az ezzel kapcsolatos bővebb tájékoztatásért a poloparkhun@gmail.com email címen vagy a +36203971300 telefonszámon érdeklődj.
  • Az oldalunkon található minták esetén amennyiben változtatás nélkül rendeled a terméket, úgy alapértelmezetten a lehető legnagyobb méretben készítjük a mintákat.
  • A garanciát csak abban az esetben tudjuk érvényesíteni, ha a termék(ek) kézhezvételét követően, azonnal vagy kézhezvételtől számítva 3 munkanapon belül jelzed felénk a problémát telefonon, vagy e-mailen! Amennyiben tévedésből hibás méretű terméket rendelsz, a termék visszaküldését követően vállaljuk annak újbóli elkészítését a helyes méretben. A postaköltség a vevőt terheli ebben az esetben. Amennyiben méret vagy fazonmódosítás miatt az újból megrendelt, javított méretű megrendelt termék vételára magasabb, mint a visszaküldött, hibás méretű termék vételára magasabb, mint a visszaküldött, hibás méretű termék vételára, abban az esetben a vevő a postaköltségen felül kizárólag a két termék különbözetének összegét kell kifizetnie.
  • A vevő nem gyakorolhatja elállási jogát olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a vevő utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a vevő személyére szabtak (személyre szabott terméknek minősül a webhelyen kiválasztható, illetve a vevő által más módon meghatározott – feltöltött, körülírva megrendelt – mintával rendelt, a Felhasználó által kiválasztott típusú, színű, méretű termék megrendelése, mivel ezeket Szolgáltató a megrendelést követően gyártja le a Felhasználó részére);
  • Hiányos csomag esetén is reklamációt a kézhezvételtől számítva 3 munkanapon belül fogadunk el.